Hittar du inte vad du söker, tveka inte att kontakta oss.
Kundservice på SBVT finns till för din skull!
Detta formulär kan du använda när du vill att vi ska kontakta dig i något ärende eller vill lämna uppgifter såsom vattenmätaravläsning.
Bruksgatan 1 A
295 31 Bromölla
Kontrollera om det är lika dåligt tryck i alla kranar i huset. Om inte, kontrollera så att silarna inte är igensatta. Kontrollera sedan om ventilerna vid vattenmätaren är öppna. Kolla även om grannarna har samma problem. Är det bara du som har problem är felet troligen i din egen fastighet eller din lägenhet. Kontakta din fastighetsskötare. Om även grannarna har samma problem kontakta SBVT AB 010-211 97 00.
Om ditt vatten är grumligt så spolar du kallvatten i alla dina kranar tills det blir klart och rent igen. Vi rekommenderar att du spolar i 30 minuter, eventuellt längre. Du kan även hör om dina grannarna har samma problem.Om problemet kvarstår, kontakta SBVT AB 010-211 97 00.
Om vattenläckan är inomhus bör du stänga ventilen före vattenmätaren och tillkalla en VVS-firma. Är vattenläckan på tomtmark ring till vår kundtjänst på tel: 010-211 97 00 för att få ledningen stängd i gatan.
Det har kommit in små luftbubblor i vattnet. Bubblorna försvinner om vattnet får stå någon minut. Dricksvattenkvaliteten påverkas inte.
Tack för ditt meddelande!
Kontakt brödtext